2007/03/04

شیرین من کجایی؟

سلام

خیلی وقت بود که مهمونی نرفته بودم خونه دوستام.

پریشب رفته بودم خونه یکی از بچه ها،یه آهنگی از آلبوم جدید افتخاری واسم گذاشت.

من شنیده بودم که افتخاری ایندفعه پاپ خونده و به خاطر همین اصلا تو فکر این آلبومش نبودم.

ولی این آهنگی که خوندی خیلی جالب بود،چند روز که دارم بهش گوش میدم و سیر نمیشم.

توی سبک پاپم نیست،بیشتر شبیه آهنگای قدیمی ایرانی هستش.

از همه کسانی که این پست رو میخونن دعوت میکنم که این آهنگ رو دانلود کنن و گوش بدن.

خیلی عالیه.پایین دو تا لینک واسه این آهنگ گذاشتم.یکی با کیفیت پایین که زود دانلود میشه و دومی با کیفیت بالا.

حتما دانلودش کنین.مطمئن باشین که پشیمون نمیشین.

شیرین من کجایی؟ (با کیفیت 24 کیلوبایت) زمان دانلود:04.30

شیرین من کجایی؟ (با کیفیت 128 کیلوبایت) زمان دانلود:23.00

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
گوش دادم عالي بود . دستت درست عزيز دل برادرم . البته اينرا هم گفته باشم كه چون سرعتم اي دي اس الي است حالش بيشتر است . زود دانلود ميشه . ناصر جان اگر وقت كردي كلمه ( ديدكاه ها ) ي عمو اروند را ( ديدگاه هايش ) به گردان ! ميدانيكه در بالاي بنرش بجاي ديدگاه نوشته شده ديدكاه ! ميدانم مقداري گرفتاري كاري و درسي داري ! ولي آقاي افراسيابي هم گل آقاست

8:15 PM, March 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

راستي ميدانستي كه
اي داد و بيداد
خودش كلي شيرين خواهي در پي دارد ؟
شيرنش را نميدانم كه كجاست
اما عشقي كه ميسرايدش كلي با روح سرگردانش هم خوان است
امان از اين جدايي / شيرين من كجايي

9:04 PM, March 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

فعلن که داره داون لود می‌شه، خیلی کُند، دلیلش نمی‌فهمم چیست. شماره‌گر داون لود معکوس می‌شمارد. باوجود اینکه من ۲ کیلوبیت سرعت دارم، نمی‌‌فهمم چرا اینقدر کند داون لود می شود

12:58 PM, March 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

سال نوتان مبارك
شادمان و جوان بمانيد

7:56 AM, March 21, 2007  
Anonymous Anonymous said...

سلام یولداش
وبلاگ زیبایی دارید ومهم تر از همه زیبا مینویسید وظاهرن مانند من نمیتونید به زبان مادری بنویسید.
ممنون میشم که سر بزنید.
من از لوتا با شما اشنا شدم

5:59 PM, August 06, 2007  
Anonymous yegane said...

salam
man alan ye sa@te to net daram 2nbale in ahang migardam
hala ham ke peydash kardam inja linki ke gozashtid baz nashod
mishe komaki konid
mamnoonam

11:09 PM, January 12, 2011  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home